יום חמישי, 8 במרץ 2012

יום אישה שמח

אין ספק שהחיים בתור אישה הם מאתגרים, מתסכלים, קשים והרבה פעמים בלתי מתגמלים.

אך אם יש משהו שלמדתי מאחת הנשים החזקות בחיי (היי נונו!) זה להיות אופטימית.
גם אם קשה, גם אם רע, תמיד להשתדל להסתכל לאתגר בעיניים ולחייך.
כי בסופו של יום, כמעט כל האנשים שמחייכים אליהם, מחייכים חזרה.
והחיים גם הם כאלה.
מחייכים חזרה.
לפעמים אפילו צוחקים.
כי הומור זה בריא, ומשחרר ומדבק.

יום אישה שמח!

התמונה: העבודה הזוכה של גילי לפלר, בקטגוריית חובבנים בתחרות הראשונה לקריקטורה הומוריסטית ע"ש פרידל שטרן. התערוכה השלמה שתשאיר אתכן חצי צוחקות חצי עצובות אבל בעיקר מחייכות, במוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס, חולון.

4 תגובות:

  1. אוי הרסת אותי עם התמונה הזו :) יש לך מושג עד מתי התערוכה פתוחה/באיזה שעות או סתם לינק לפרטים?

    השבמחק
  2. היי מיכל, גם אני צחקתי כל כך :)
    כל הפרטים באתר של מוזיאון הקומיקס בכתובת:
    http://www.cartoon.org.il/

    השבמחק
  3. אוי טל איזה איור מקסים! גרמת לי לחייך ממש בעודי שוברת את הראש לגבי ההגשה הבאה.. בהזדמנות הבאה אקפוץ זה ממש מאחורי המכללה שלי. חולון ממש השחור החדש לאחרונה, לא ככה? :)

    השבמחק
  4. מיה - הצחקת אותי חזרה עם השחור החדש! אין ספק שיש בחולון פריחה דיי מדהימה בכל מה שקשור לעיצוב ותרבות. שרק ימשיך :)

    השבמחק