יום שני, 6 בפברואר 2012

לרוץ בגשם


יום שישי שעבר, תל אביב.
חצי שעה אחרי שצילמתי את התמונה הזו ישבתי עם חברה בבית קפה בנמל יפו.
שעתיים אחרי שצילמתי את התמונה הזו התחלנו לרוץ חזרה אל האוטו בגשם שוטף בלי מטריה.
השיער שהצליח להתייבש, נרטב מחדש.
הישבן והמכנסיים נרטבו לחלוטין מהרוח שכיוונה את הגשם כך שיכה אותנו מאחור.
הגרביים נרטבו לגמרי.
העקבים מטופפים בתוך השלוליות משפריצים לכל עבר.
ואנחנו צוחקות.
צוחקות צחוק מטורף.
ומצליחות להנות מהרגע שיכול היה להרוס הכול אבל בעצם הצליח לגרום לנו להרגיש חיות כמו שהרבה זמן לא הרגשנו.
(בכל זאת לימודים, עבודה, שגרה, בורגנות וכל זה...)

מתי פעם אחרונה אתם רצתם בגשם?




1. ליד המיטה: ביוגרפיה של מאדאם דה פומפדור  |  היסטוריה, אמנות ונשים חזקות, לא יכול להיות רע.

2. המדים המושלמים לכרבול ביתי  |  מכנסיים: אינטימה, גרביים: Life של סופרפארם

3. חו"ל במרחק 45 דק' מתל אביב  |  הנוף מחלון החדר הירושלמי שלנו אצל ההורים שלו

4. אוכל ניחומים  |  קרם פטיסייר בהכנה לחנוכת בית של חברים יקרים (מזל טוב!)

5. נקודות חורף ותלתלים חופשיים  |  מטפחת: בוטיק אלגרה, מאפ"ו 13. חולצה: זארה. ז'קט: מנגו.

6. שמיים של דימדומי חורף בואך לילה  |  כבר יצא כוכב אחד, עוד רגע מוצ"ש.

3 תגובות:

  1. אני גם חובבת פיג'מות של אינטימה, למרות שבונציה קניתי את הפיג'מה האולטמטיבית והמשובצת שאפשר לראות באינסטגראם. אני הייתי שם בשבת והכל היה ניראה אחרת.
    טוב, את זה את כבר יודעת.
    אהבתי את המטפחת מאוד.

    השבמחק
  2. אין ספק שיום שבת הייתה הרבה יותר ידידותית למטייל :)

    השבמחק
  3. איזה פוסט מקסים! ספרי לי איך מתקדם הספר, אני פריקית של כל מה שקשור לצרפת או צרפתית...:))

    השבמחק