יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

רסיסים של חיים #2

אחרי שמתרגלים לסמארטפון על כל יתרונותיו וקצת חסרונותיו קשה שלא לשתף את הסביבה הקרובה בחיוכים וברגעים שעושים את החיים קצת יותר יפים, מעניינים וטעימים.

הפשטות של התיעוד, הפשטות של השליחה, הפילטרים השונים לעיבוד תמונות אינסטנט, הכל הופך את הצילום לכל כך קל ולכל כך זמין עד כדי כך שכשניגשתי לבחור מתוך כל התמונות שצילמתי השבוע 6 תמונות בלבד, זו נראתה לי כמו משימה קשה במיוחד.

אז אלה הם חיי. או לפחות רסיסים שלהם ושל מה שעובר לי בראש. של מה שגורם לי לחייך, של מה שגורם לי להשתהות, של מה שגורם לי להרגיש לפעמים קצת מיוחדת, של מה שגורם לי להרגיש שהכל, אבל באמת הכל, כמו במשפט ההוא, טמון בפרטים הקטנים.



פבלובה ב"מזללה" של מאיר אדוני, נחלת בנימין 57 | ארוחת שחיתות עם חבורת הבנות שלי מימי המלצרות העליזים. לרגל לידות קרובות וכי מידי פעם לצאת רק בנות זה כל כך כיף.

* שיער לבן / בלונד פלטינה עם פפיון אפור ומעיל בטקסטורת קווילט | על קו 25. עד שהיא הסתובבה לא הצלחתי להחליט אם היא מבוגרת או צעירה. החידות הקטנות של החיים...

* סטנד בחנות הבגדים "אלגרה", מאפ"ו 13 פינת בן יהודה 80 | כי אי אפשר להתעלם מסקלת צבעים כזו ומהבעלים המקסימים עד אין קץ.

* חצי שקל | כי המטבעות ה"מיוחדים" תמיד עושים לי הרגשה שכמעט זכיתי בלוטו.

* נקודות ועוד קצת נקודות, "אלגרה", מאפ"ו 13 פינת בן יהודה 80 | כי איך אפשר להתעלם מחבילות צעיפים קטנות מנוקדות בכל גדלי הסקאלה וקשורות בסרט סאטן דקיק?

* אוניברסיטת תל אביב | יום רביעי בצהריים. שביתת הסגל הזוטר. שממה על הדשא מול בניין "מקסיקו". כי אירוע נדיר כזה חייבים לתעד.

4 תגובות:

  1. אז בת כמה היא הייתה? באמת מסקרן.

    השבמחק
  2. הבלוג שלך מקסים!! שיהיה המון בהצלחה..

    השבמחק
  3. מרג'ורי - צעירה... דווקא אכזב אותי קצת :)
    מיה - תודה :) גם םשלך מאלה שאני חוזרת אליהם, בהצלחה בלימודים!

    השבמחק
  4. מקסים!
    מרוב עומס לא זוכרת אם הספקתי כבר להגיב אצלך. אני מאוד שמהח שחזרת לכתוב.
    אני הוכלת להוסיף את הבלוג שלך לבלוגרול שלי.
    נשיקות!

    השבמחק