יום חמישי, 26 בינואר 2012

7 סוסים בלתי נראים ומישל אחד

כבר זמן מה שלא דיגדג לי בלמטה של הבטן.
הדגדוג הזה שנובע מסרט מדהים (הדגדוג האחרון תודות לוים וונדרס ו"פינה" שלו), מיצירה מופלאה, מקטע מוזיקה מרגש או תערוכה מטלטלת. כזו שגורמת לוואו קטן-גדול.

אני שמחה לבשר שזה נשבר השבוע כשהגעתי בהמלצת עמוד הפייסבוק של מגזין אנטייטלד לבלוג של בחורה מוכשרת בשם אולריקה קסטר (Ulrika Kestere). היא שוודית, צעירונת, יפהפייה ומוכשרת כמו שד.
האיורים שלה מקסימים, הצילומים שלה מדהימים והאישיות שלה שמצליחה לפרוץ מהבלוג כובשת. משהו תמים ומחוצף, שבוי באשלייה של ילדות אבל מנסה להתבגר בכוח, משהו ילדותי אבל אפל. מרתק.


אני חושבת שבין הדברים שהכי כבשו אותי בבלוג שלה, הייתה סדרת צילומים שנקראת" 7 סוסים בלתי נראים".
הצילומים לוו בטקסט:

”Once upon a time there was a girl who had 7 invisible horses. People thought she was crazy and that she in fact had 7 imaginative horses, but this was not the case. When autumn came the girl spent a whole day washing all her clothes. She hung them on a string in her garden to let the gentle autumn sun dry them. Out of nowhere, a terrible storm came and its fiercefull winds grabbed a hold of all her clothes and all seven horses (authors note: since they are invisible they obviously didn’t weigh much). The girl was devastated and spent all autumn looking for each horse spread around the country, wrapped in her clothes.”

ממליצה לקרוא אותו באנגלית, אבל בשביל העצלנים שבכם הרי התרגום (החופשי שלי..):

"היה הייתה נערה והיו לה 7 סוסים בלתי נראים. אנשים חשבו שהיא משוגעת ושלמעשה היו לה 7 סוסים דמיוניים, אבל זה לא היה המצב. כשהגיע הסתיו הנערה בילתה יום שלם בכיבוס כל בגדיה. היא תלתה אותם על חבל בגינת ביתה, שיתייבשו לאיטם בשמש הסתיו העדינה. כמו משום מקום, הגיע סערה נוראית והרוחות הפראיות חטפו את כל בגדיה ואת כל שבעת הסוסים (הערת המחברת: בגלל שהסוסים היו בלתי נראים, מן הסתם הם גם לא שקלו הרבה). הנערה הייתה שבורת לב ובילתה את כל הסתיו בחיפושים אחר הסוסים שהתפזרו ברחבי המדינה, עטופים בבגדיה."







ואם משהו מצלצל לכם מוכר בסוס הפיוטי הזה, אתם כנראה ראיתם את הסרט "מדעי החלום" (The Science of Sleep) של מישל גונדרי (הבמאי של "שמש נצחית בראש צלול", "קדימה תריץ אחורה" ועוד..)

מתוך הסרט המקסים, שאם יש לכם הזדמנות, אל תהססו לצפות בו. מנה גדושה של השראה מובטחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה