יום ראשון, 22 בינואר 2012

אטה ג'יימס, אהובי ואני

לא היה לנו סלואו בחתונה.
בעצם היה אבל הוא לא היה מתוכנן ולכן אתעלם ממנו ואחזור להצהרה הראשונית שלי.
לא היה לנו סלואו בחתונה.

קשה לי עם תשומת לב וכל מעמד החתונה זה פוקוס מטורף על האינדיבידואל, אז החלטתי להפחית את הפוקוס ולו במעט ולוותר על הסלואו. אבל היה לי מאוד חשוב שהשיר האחרון שיושמע בחתונה שלנו יהיה בחירה שלנו.
לא רציתי אילתור או גחמה של הדי ג'יי שישמיע שיר אלמוני או סתמי במקרה רע או ישמיע בשנית את שיר הכניסה לחופה (כלים שלובים, גידי גוב - אם תהיתם..) או את שיר שבירת הכוס (הולכים אל הלא נודע, דני סנדרסון - אם ביקשתם לדעת) במקרה הטוב. רציתי משהו שיסגור באופן מושלם את האירוע שלנו. שלנו. של שנינו.

והיה לי לגמרי ברור איזה שיר זה הולך להיות.


אז תודה לך אטה ג'יימס על הקול, השירים והרגש.
את היית תו הסיום המושלם שלנו ותמיד תהיי חלק מהרגע האינטימי שלנו.
תודה לך והיי שלום.

צילום: אסף קליגר ורועי רוחלין

ואני בכלל רציתי התכוונתי לכתוב איך הצבעים נראים כל כך הרבה יותר חיים אחרי הגשם.


ולהגיש עוד קצת מהשבוע שהיה




1. חמניות על מפה משובצת | כי הבטחתי לסבתא בשבוע שעבר

2. לימונים | כי כשהחיים נותנים לך לימונים, תחכה לאחותך שעסוקה בפרוייקט גמר כדי להכין לה טארט לימון

3. קיט רקמה, סדקית יוסי, נחלת בנימין | כי כל כך אהבתי את הסטים האלה כשהייתי ילדה, וכל כך הופתעתי לראות שזה עדיין קיים

4. חוטי תפירה, סדקית יוסי, נחלת בנימין | לפרוייקט שהסתיים ומחכה לגורם שלא תלוי בי כדי להתגלות לאוויר העולם (מבטיחה פוסט)

5. מטאטא לבבות, שוק הכרמל | כי מנקים באהבה או לא מנקים בכלל

6. תותים | באמת צריך לציין למה?

2 תגובות:

  1. הכל כל כך יפה ועדין.
    החמניות על המפה הכחולה זה לגמרי קיץ שניראה רחוק עכשיו.
    אהבתי את התמונה שלכם, יש תמונה של כל השמלה?

    השבמחק
  2. איזה פוסט מקסים ומרגש! מחכה לראות מהו הפרויקט המסתורי שעבורו זכית לבקר בסדקית יוסי, מבחינתי זה כמו ביקור חטוף בדיסנילנד... שיהיה שבוע נפלא ונשיקות

    השבמחק