יום חמישי, 5 בינואר 2012

החורף בחצאית ארוכה, גרסת החילונית

השבוע היה קצת חורף.
כבר ברור לגמרי שהחורף של היום הוא לא החורף של פעם.
את המעיל שלי השנה הוצאתי פעמיים מהארון, השבוע הייתה הפעם השניה.
כל יתר הזמן, ז'קט מעל חולצה ארוכה מספיק לי בדרך מהבית לאוטו למשרד לאוטו וחזרה.
דווקא היה מרענן הגשם הזה, לשבת עם ספר ותה מתחת לשמיכה על הספה בסלון. להתכרבל ולדמיין אח בוערת כשהגשם יוצר ברקע מקצב של מוסיקת חורף זעירה. להרגיש לרגע כאילו אנחנו במדינה חורפית באמת. כזו שמתעטפים בה בסוודרים עבים, צעיפים סרוגים וכפפות חמימות.

כשעברתי על התמונות שלי השבוע, חשבתי שהתמונה הזו מתארת הכי טוב את ההרגשה שלי בימים כאלה.
הרצון להיטמע בתוך הרקע ולשכוח לרגע שיש עולם קר ואפור שם בחוץ. עולם שצריך ללכת בו לעבודה ולעשות כביסה ולהכין אוכל ולשלם חשבונות. 
חצאית: זארה. מגפיים: אלדו

חצאיות ארוכות מבדים צמריריים ומלטפים זה מוצר של חורף. כמובן שעם גרביון מתחת (מסתבר שבניגוד לצפוי, לבישת חצאיות ארוכות בלי גרביונים מתחת, משמעותה קפיאה בקור רוח הפרצים שנכנסת מלמטה).

רק צריך להתגבר על התפיסה שחצאיות ארוכות זה רק לדתיות. זה לא רק. וזה נהדר. חצאיות ארוכות יוצרות אשליה של גוף ארוך. הן מגביהות, מחמיאות (מינוס חצאיות A ארוכות עשויות ג'ינס, אלה בדרך כלל רק גורמות להראות כמו סוג משולש גדול עם ראש קטן...) ובעיקר, הן מאוד נוחות. חצאית אחת מוצלחת יכולה להפוך בקלות מפריט יום (עם חולצת בייסיק קצת בפנים) לפריט לילה (עם גופיה עדינה וקרדיגן מפוייט - מלשון פייטים כמובן).

עוד קצת מהשבוע בתמונות




1. ערימת חלות קטנות לשבת, שוק הכרמל במאפייה למטה | כי יותר כיף לאכול דברים קטנים

2. חולצה: יד שניה מאמא, צעיף: חנות אלמונית על קינג ג'ורג', ז'קט: זארה | כי יום שיש בו נקודות, פסים ופרפאלאך לא יכול להיות רע

3. איקאה | כי הבובות שלהן תמיד שוות (בקרוב הברוקולי)

4. דה-פהפה (De-Pepe), אבן גבירול 14, תל אביב | כי הפיצות של ג'וזפה הן הפיצות הכי טעימות בתל אביב. ויש שם בירה פרוני שזה תמיד בונוס נחמד.

5. "הגן הנעלם" בדרך בין הבית שלנו לחניה | כי הגן הנעלם הוא תמיד כיפי, אבל השלכת עושה אותו גם יפהפה.

6. תפארת, אוניברסיטת תל אביב | כי הרבה זמן לא ראיתי מיקס אנד מאצ' של צבעים, טקסטורות והדפסים של קיץ, עובד כל כך טוב בחורף.

4 תגובות:

  1. ראיתי את החוצלה בתמונה השניה ומיד צעקתי [לעצמי. בלב.] "יא, יא, יא גם לי יש כזאת!" ואז קראתי ששלך וינטאג'. שלי של טומי הילפיגר מלפני שלושה שבועות. או וול :)

    השבמחק
  2. דושי - לא בטוחה שהייתי קוראת לה וינטאג', יותר כמו חולצת פסים ממאה שערים (מוטיב הדוסיות בפוסט הזה הוא משהו) שאמא מאסה בה... יד שניה מאמא נשמע יותר טוב מחולצה ממקור לא מזוהה במאה שערים שהייתה פעם של אמא... :)

    השבמחק
  3. אז שידרגתי עוד קצת והפכתי "חולצה יד שניה מאמא" לוינטאג'. שיק :)

    השבמחק